Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa w Rudzie Hucie

Osoby z niepełnosprawnościami

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Deklaracja dostępności strony

https://zsrudahuta.bip.lubelskie.pl/

Szkoła Podstawowa im. por. Zbigniewa Twardego ps. ,,Trzask'' w Rudzie-Hucie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://zsrudahuta.bip.lubelskie.pl/

Data publikacji strony internetowej: 2013-07-09.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-08-12.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.

Wyłączenia

  • dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, prezentacje multimedialne i arkusze kalkulacyjne opublikowane przed opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, których zawartość nie jest niezbędna do realizacji bieżących zadań,
  • treści prezentujące niektóre dzieła sztuki i zabytki,
  • treści niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono dnia: 2020-08-12
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 2020-08-12

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Anna Oziębło.
  • E-mail: sp@ruda-huta.pl
  • Telefon: 82 568 60 36

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie
  • Adres: ul. Stanisława Wójtowicza 9
    22-110 Ruda-Huta
  • E-mail: sp@ruda-huta.pl
  • Telefon: 82 568 60 36

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.